La mostra s'inaugura demà al Castell Palau de la Bisbal
El president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Ricard Herrero; l’alcalde de La Bisbal, Lluís Sais; el conseller de Consum i alcalde de Santa Cristina d’Aro, Joan Sabrià, i el director de l’Agència Catalana del Consum (ACC), Jordi Anguera, assistiran demà dimecres, dia 2 de desembre, a les 20 hores, a la inauguració de l’exposició “Amb tu, segur”, organitzada per l’Agència Catalana del Consum. La mostra romandrà oberta fins el dia 20 de desembre al Castell Palau de la Bisbal (Plaça del Castell).
La mostra, que té com a objectiu informar dels elements clau per a garantir la compra i el consum de productes amb seguretat, estarà oberta fins diumenge 20 de desembre, amb la possibilitat de concertar visites guiades per escoles i altres col·lectius. La visita a l’exposició en aquestes dates, prèvies a les compres de Nadal, és especialment oportuna per tal de disposar d’un millor coneixement alhora d’escollir els productes que ofereixen més seguretat.
20:00.
Castell Palau de la Bisbal (pl. del Castell, s/n) , Bisbal d'Empordà (El Baix Empordà)El director de l'Agència Catalana del Consum, Jordi Anguera, presentarà l’exposició “Amb tu, segur”.