ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El conseller de Cultura presideix la inauguració de la 29a edició del Saló Internacional del Còmic

· Els usuaris de les biblioteques públiques de Catalunya gaudiran d’un preu especial en l’entrada a FICOMIC

· El saló es farà a Barcelona del 14 al 17 d’abril a Fira de Barcelona
 
El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, presidirà demà, dijous 14 d’abril, a les 12 hores, la inauguració de la 29a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona. A l’acte també hi intervindran el delegat de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Martí; la subdirectora general de la Promoció del Llibre i la Lectura del Ministeri de Cultura, Mónica Fernández; el cònsol general del Japó, Hidehiro Tsubakii, i el president del Gremi d’Editors de Catalunya i de FICOMIC, Xavier Mallafré.
 
El Saló Internacional del Còmic es farà del 14 al 17 d’abril al Palau núm. 8 de la Fira de Barcelona i és una activitat organitzada per FICOMIC amb la col·laboració del Departament de Cultura, l’Ajuntament de Barcelona i el Ministeri de Cultura.
 
Preu especial per a qui tingui carnet de Biblioteca
El Departament de Cultura i FICOMIC han signat un conveni de col·laboració gràcies al qual els posseïdors d’un carnet de biblioteca pública del Sistema de Lectura Pública de Catalunya podran gaudir d’un preu especial en l’entrada al Saló del Còmic de Barcelona. L’objectiu és  difondre les activitats a l’entorn del món del còmic entre els usuaris del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.
 
De la seva banda, FICOMIC col·laborarà amb el Departament de Cultura enviant material promocional de les seves activitats i facilitarà els contactes amb autors, il·lustradors i editors per tal que des dels equipaments bibliotecaris es puguin organitzar tallers, xerrades i altres activitats sobre el món del còmic.
 
Actualment, les 355 biblioteques públiques catalanes mantenen una oferta de còmics de 428.811 exemplars. Durant 2010 es van prestar més de 720.483 còmics, un 4,3% del total dels préstec realitzats.
12:00.
Fira de Barcelona (Palau núm. 8 de Montjuïc . Entrada per av. Reina M. Cristina), Barcelona (Barcelonès)
El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, presidirà la inauguració de la 29a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona. A l'acte també hi intervindran el delegat de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Martí; la subdirectora general de la Promoció del Llibre i la Lectura del Ministeri de Cultura, Mónica Fernández; el cònsol general del Japó, Hidehiro Tsubakii, i el president del Gremi d'Editors de Catalunya i de FICOMIC, Xavier Mallafré.