En el decurs d'aquest congrés, a més dels debats programats, s'escollirà la nova mesa i la nova comissió executiva
El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, acompanyat del director dels Serveis Territorials del DAR a Barcelona, Jaume Balagué, presidirà demà la inauguració del III Congrés de la Federació Agroalimentària de la UGT de Catalunya.
La Federació Agroalimentària de la UGT de Catalunya compta amb 5.000 afiliats i és la primera força sindical del sector, per afiliació i representativitat. Els seus àmbits d’actuació són els sectors agropecuari, de l’alimentació, de begudes i tabac, forestal i de manipulats i congelats.
En el decurs d’aquest congrés, a més dels debats programats, s’escollirà la nova mesa i la nova comissió executiva.
En finalitzar l’acte de presentació el conseller Llena mantindrà una trobada amb els mitjans de comunicació.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ | |
ACTE: | Inauguració del III Congrés de la Federació Agroalimentària de la UGT de Catalunya |
DIA: | Dijous, 17 de setembre de 2009 |
HORA: | 10:25 hores |
LLOC: | Seu UGT Catalunya Rambla Santa Mònica, 10 Barcelona |
16 de setembre de 2009
10:25.
UGT Catalunya (Rambla Santa Mònica, 10), Barcelona (El Barcelonès)El conseller d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, presidirà la inauguració del III Congrés de la Federació Agroalimentària de la UGT de Catalunya.