ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El secretari general de Governació, Jaume Oliveras, visita Artesa de Segre

Visitarà l'espai on es construirà la nova escola de música, una obra que rebrà 200.000 euros del Pla únic d'obres i serveis de Catalunya (PUOSC)
El secretari general del Departament de Governació i Administracions Públiques, Jaume Oliveras, i el director dels Serveis Territorials del Departament a Lleida, Tomàs Pujol, visitaran demà, divendres, 24 d’octubre, el municipi d’Artesa de Segre, a la Noguera.
 
A les 11 hores, el secretari general i el director dels Serveis Territorials seran rebuts per l’alcalde, Domènec Sabanés, i la resta de membres del consistori. Després de signar en el Llibre d’Honor, es reuniran per parlar dels projectes que rebran subvenció del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) fins al 2012. L’atenció als mitjans de comunicació es farà a les 12 hores al mateix Ajuntament. Tot seguit, les autoritats es desplaçaran fins a l’espai on es construirà l’escola de música, una obra que es finançarà amb 200.000 euros del PUOSC.
 
Abans, a les 9.15 hores, Jaume Oliveras i Tomàs Pujol visitaran l’Ajuntament de Castelló de Farfanya, on tenen previst reunir-se amb l’equip de govern i visitar les piscines municipals, que s’han de remodelar, una obra que rebrà més de 60.000 euros del PUOSC.
12:00.
Ajuntament (pl. de l'Ajuntament, 3), Artesa de Segre (La Noguera)
El secretari general del Departament de Governació i Administracions Públiques, Jaume Oliveras, i el director dels Serveis Territorials del Departament a Lleida, Tomàs Pujol, visitaran el municipi d’Artesa de Segre.