La jornada tindrà lloc a la Sala Jaume Magre de Lleida, demà dimarts, 11 de novembre
El Departament de Governació i Administracions Públiques, a través de la Direcció General d’Administració Local, realitza a Lleida, demà dimarts, 11 de novembre, la sisena de les jornades per presentar la guia per a l’elaboració d’estudis de viabilitat per equipaments municipals no obligatoris. Amb aquestes jornades, el Departament vol difondre el contingut d’aquesta guia, una eina que és de gran utilitat per a la gestió interna local.
D’altra banda, la convocatòria per a la formulació del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) 2008-2012, estableix que les actuacions que no tinguin caràcter de mínim i obligatori han de disposar d’un estudi de viabilitat de la seva gestió. Aquest requisit és una novetat que es va introduir per primera vegada en la convocatòria de l’any passat dels ajuts previstos pel PUOSC.
11:00.
Sala de Jaume Magre. Carrer del Bisbe, 2 . Lleida (El Segrià)Governació explica als alcaldes de les comarques de Lleida com gestionar els equipaments municipals




