El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, assistirà aquest diumenge, 11 de març, al Concert Commemoratiu del Centenari del compositor Xavier Montsalvatge, que tindrà lloc a les 19.00 hores a l’Auditori de Girona. A l’acte hi assistirà l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i el director dels Serveis Territorials de Cultura a Girona, Antoni Baulida.
El concert és el primer dels recitals que al llarg de tot un any se celebraran per commemorar el centenari del compositor, i té lloc el mateix dia en que se celebren el cent anys del seu naixement.
Durant el concert s’oferiran algunes de les obres fonamentals del catàleg de compositor i s’estrenarà una obra recentment descoberta, la Petita Suite Burlesca.
19:00Concert Commemoratiu del Centenari de Xavier Montsalvatge.
Auditori de Girona (pg. de la Devesa, 35). Girona (Gironès)El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, assistirà al Concert Commemoratiu del Centenari de Xavier Montsalvatge.




