ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El president es reuneix demà amb els presidents dels grups parlamentaris de l'Assemblea del Consell d'Europa

A les 17 hores, al Palau de la Generalitat
El president de la Generalitat de Catalunya, José Montilla, es reunirà demà dijous, 8 de gener, amb els presidents dels grups parlamentaris de l’Assemblea del Consell d’Europa. La trobada tindrà lloc al Saló Verge de Montserrat del Palau de la Generalitat a les 17.00 hores.
 
El Consell d’Europa, fundat l’any 1949, és la institució més antiga d’Europa i, amb 47 estats adherits (entre ells Rússia, Turquia i el Caucàs), també la més gran. La seva Assemblea Parlamentària, amb seu a Estrasburg, la formen 638 diputats i senadors dels seus respectius països.
La reunió serà a porta tancada, però els mitjans gràfics podran prendre imatges a l’inici. En acabat, el president de l’Assemblea del Consell d’Europa, Lluís Maria de Puig, el membre del Consell d’Europa; el president del Comitè de les Regions, Luc Van der Brande, i la secretària per la Unió Europea, Anna Terrón, atendran als mitjans de comunicació a la Galeria Gòtica.
17:00.
Palau de la Generalitat. Saló Verge de Montserrat., Barcelona (El Barcelonès)
Reunió amb els presidents dels grups parlamentaris de l’Assemblea del Consell d’Europa