ContactaEN
settings_input_antenna Convocatòria

El conseller de Governació, Jordi Ausàs, visita les associacions Àgora i Heura de Barcelona

Les dues entitats, del barri de la Verneda, promouen la formació d'adults i diverses activitats culturals i educatives
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, visitarà les instal·lacions de les associacions Àgora i Heura del barri de la Verneda de Barcelona el proper dimecres, 13 de maig a les 11 hores. També hi assistiran, entre d’altres, el director general d’Acció Comunitària del departament de Governació, Xavier Garriga, la presidenta de l’Associació Àgora, Adelaida Morte, i la presidenta de l’Associació Heura, Juana Egea.
 
L’Associació Àgora es va constituir en el context de l’Escola de Persones Adultes la Verneda-Sant Martí amb la intenció de servir com a instrument de participació i difusió cultural més enllà de l’educació reglada. Compta amb més de 1.300 socis i ofereix a tot el barri un ampli ventall d’activitats culturals i educatives.
 
Per la seva banda, Heura és una associació de dones del barri de la Verneda que té per objectiu oferir una formació de qualitat, oberta, democràtica i participativa que permeti a les dones gestionar la seva pròpia vida social i cultural i afavorir la igualtat personal i la dignitat de totes i tots. L’associació compta amb 1.350 sòcies i està dirigida sobretot a les dones que no han tingut abans l’oportunitat d’accedir a espais educatius i culturals.
11:00.
Seu de les Associacions Àgora i Heura (c. de la Selva de Mar, 215, 5a planta), Barcelona (El Barcelonès)
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, visitarà les instal·lacions de les associacions Àgora i Heura de Barcelona.