A les 11:00 hores, al Centre d'Innovació i Formació Ocupacional de Lleida (C/Enric Farreny, 3)
Demà, DIJOUS 30 d’OCTUBRE, a les 11:00 hores, la directora dels serveis territorials a Lleida, Pilar Nadal, i el cap dels serveis de Lleida del Servei d’Ocupació de Catalunya, Oriol Salvia, presentaran l’Aula de recerca intensiva de feina de Lleida, que es troba situada al Centre d’Innovació i Formació Ocupacional de Lleida C/Enric Farreny, 3
La presentació de l’Aula de Recerca Intensiva de Feina, que recentment ha entrat en funcionament, tindrà lloc al Centre d’Innovació i Formació Ocupacional (CIFO) de Lleida C/Enric Farreny, 3.
NOTA PELS MITJANS: Els mitjans de comunicació podran visitar l’aula de recerca intensiva de feina del CIFO de Lleida per prendre imatges i entrevistar, si ho requereixen, a la persona orientadora laboral i a les persones en situació d’atur que hi assisteixin.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ | |
ACTE: | El Departament de Treball presenta l’Aula de Recerca intensiva de feina de Lleida |
DIA: | 30 d’octubre (dijous) |
HORA: | 11:00 hores |
LLOC: | Aula de Recerca Intensiva de Feina Centre d’Innovació i Formació Ocupacional (CIFO) C/ Enric Farreny,3 Lleida |
11:00.
Centre d'Innovació i Formació Ocupacional (c. Enric Farreny, 3), Lleida (El Segrià)La directora dels Serveis Territorials de Treball a Lleida, Pilar Nadal, i el cap dels serveis de Lleida del Servei d’Ocupació de Catalunya, Oriol Salvia, presentaran l’Aula de recerca intensiva de feina de Lleida.