El conseller d’Educació, Ernest Maragall, inaugurarà demà, a partir de les 9:15 h del matí, la jornada “Competències, aprenentatges i avaluació”.
L’objectiu de la trobada, que tindrà lloc durant tot el matí a l’auditori de CaixaFòrum, és analitzar i reflexionar sobre les pràctiques docents habituals a l’aula per incidir en el desplegament de la competència d’aprendre a aprendre, així com enfortir el caràcter formatiu de l’avaluació en relació amb la millora dels aprenentatges de l’alumnat.
09:15.
Auditori CaixaFòrum (c. Marquès de Comillas, 6-8), Barcelona (El Barcelonès)El conseller d'Educació, Ernest Maragall, inaugurarà la jornada "Competències, aprenentatges i avaluació". A l'acte també participarà el director general d'Educació Bàsica i Batxillerat, Jaume Graells.