• El Consell està format per executius de corporacions multinacionals d’Europa, Àsia i Amèrica
El president saludant el ministre d'Afers Exteriors de Singapur, representant de l'International Advisory Board de l'IESE, i el director general de l'IESE
El president saludant el ministre d'Afers Exteriors de Singapur, representant de l'International Advisory Board de l'IESE, i el director general de l'IESE

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha presidit aquest vespre la reunió anual del Consell Assessor Internacional (International Advisory Board) de l'escola de negocis IESE, que s'ha celebrat al Palau de la Generalitat. 

Abans de la reunió, el president Mas ha mantingut una trobada amb el director de l’IESE, Jordi Canals, i el ministre d’Afers Exteriors de Singapur, George Yeo, representant del Consell.
 
El Consell es va crear el 1989 i integra a representants de l’escola de direcció i executius de corporacions multinacionals d’Europa, Àsia i Amèrica. La missió del Consell és assessorar a la direcció de l’IESE en totes les matèries relacionades amb les tendències actuals de l’economia i la direcció d’empreses.
 
Membres del Consell, juntament amb degans de les escoles de negocis i directius s’han reunit ahir i avui a Barcelona en el marc de la conferència "Globalizació i lideratge en un món integrat. El paper de les empreses i escoles de negocis".
 

1  

Imatges

Reunió amb el ministre d'Afers Exteriors de Singapur  i el director general de l'IESE

Reunió amb el ministre d'Afers Exteriors de Singapur i el director general de l'IESE 505