L’Agència de l’Habitatge de Catalunya ha adjudicat aquest matí 8 pisos amb protecció oficial situats a la promoció Valparaiso-48 de Cunit (Baix Penedès). Dels 8 habitatges n’hi ha dos de compra i 6 de lloguer. La promoció ha estat construïda per l’Institut Català del Sòl (Incasòl) i és administrada per l’Agència.
Els pisos adjudicats formen part d’una promoció que té un total de 48 habitatges, ja lliurats anteriorment. Els sortejats avui són pisos que havien quedat lliures i dels quals s’ha pogut recuperar la titularitat després de diversos processos.
Els habitatges estan situats al carrer de Montserrat Roig, 7 els de lloguer i al número 9 els de compra. El pisos de compra tenen 3 habitacions i una superfície útil de 61,27 m2. El preu de compra és de 118.992,08 euros.
Dels de lloguer n’hi ha quatre de dues habitacions i dos d’una sola habitació. La superfície útil oscil·la entre els 42,02 m2 i els 51,92 m2. El preu del lloguer va dels 159,26 als 196,78 euros mensuals, aproximadament, segons les dimensions de l’habitatge.