El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, ha manifestat la seva "profunda tristor per la desaparició del gran home de teatre, incansable agitador social i bon amic que fou Jordi Dauder".
El conseller l’ha recordat com "un dels grans actors catalans, amb una impressionant ductilitat com a intèrpret, amb una vàlua professional reconeguda arreu, que va portar al reconeixement i al profund respecte dels seus companys de professió i del conjunt del públic".
Però sobretot, ha volgut remarcar "el seu compromís social i cultural, la seva passió per la lectura i els llibres i la seva constant lluita a favor dels principis de la llibertat i la justícia social. Sempre proper, sempre disposat a lluitar i compartir les causes justes, per molt petites i insignificants que fossin, generosament, amb la força que la seva veu, una veu única que recordarem per sempre més, i de la seva energia que s’encomanava amb facilitat".
Jordi Dauder va rebre la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya l’any 2008.