Una imatge de la presentació
Una imatge de la presentació
Aquest matí ha tingut lloc la presentació de la TRANSPYR 2012, la prova de Mountain Bike per etapes que el proper del 30 de juny al 7 de juliol creuarà els Pirineus, des de Roses fins a San Sebastián. A la roda de premsa de presentació, celebrada a l’edifici de la Generalitat a Girona, hi ha assistit el Secretari General de l’Esport, Ivan Tibau, el representant territorial de l’Esport a Girona, Josep Pujols, el director conseller del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Ramon Ramos, i el director de la prova, Francesc Sallent.
 
En la seva intervenció Tibau ha destacat els valors de l’esport que incorpora una prova d’aquestes característiques, mentre que Ramos ha considerat la TRANSPYR com un excel·lent canal d’internacionalització dels Pirineus.
 
La TRANSPYR 2012 començarà el 30 de juny a Roses i finalitzarà el 7 de juliol a San Sebastián. Compta amb la participació de més de 220 ciclistes procedents de 15 països diferents.

3  

Fitxers adjunts

Dossier de premsa

Dossier de premsa
PDF | 2791

FOTO 1 roda de premsa

FOTO 1 roda de premsa
JPG | 298

FOTO 2 Roda de premsa

FOTO 2 Roda de premsa
JPG | 460