El delegat ha fet una visita institucional a l’Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons el 20 de juliol. S’ha reunit amb el seu alcalde, Àlex Jover, ha signat el Llibre d’Honor i ha recorregut diversos indrets i alguns dels equipaments de la localitat.
Generalitat de Catalunya
 
Durant la reunió s’han tractat alguns dels projectes pendents, com ara la necessitat d’una nova depuradora que tindria un cost aproximat de 400.000 euros. El consistori interessa una empresa pugui finançar l’obra a canvi d’un manteniment a llarg termini. L’ACA podria fer un estudi perquè la futura depuradora donés  cobertura d’ús domèstic alhora que industrial. Sant Llorenç disposa d’una zona industrial amb 39 naus petites, si bé es tracta d’una urbanització que encara està pendent de l’acabament d’algunes obres i d’enllestir el subministrament elèctric.
 
Sant Llorenç també requereix la construcció d’una nova escola. L’actual funciona amb barracons que ja no donen més abast, encara que la població d’estudiants s’ha estabilitzat.
 
En temes de seguretat, el municipi depèn de la comissaria de Sant Sadurní d’Anoia i cerca una mancomunitat de serveis amb altres municipis del voltant. Ja l’any 2006 els ajuntaments de Sant Llorenç d’Hortons, Subirats i Gelida van començar a aplicar un programa d’actuació conjunta per mancomunar serveis de benestar social: atenció a la gent gran, serveis de mediació i assistència domiciliària, etc.
 
L’Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons té els comptes sanejats i no té deutes pendents amb proveïdors.