Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Roses (Alt Empordà), agent de l’Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) i efectius de la Policia Local de Roses van establir un dispositiu conjunt el passat dia 22 d'agost per tal de controlar els punts de venda il.legal de material.
Aquesta actuació conjunta s’emmarca dins dels dispositius que es vénen realitzant periòdicament al passeig marítim de Roses entre els dos cossos policials.
En aquesta ocasió, agents dels dos cossos policials van poder comissar gairebé una tona d’objectes entre els quals ulleres de sol, roba, bosses de mà, rellotges i dispositius làser.
El resultat d’aquest dispositiu ha estat:
· 5 persones identificades.
· 20 actes de comís d’objectes per venda il.legal.
La coordinació i col·laboració entre els dos cossos policials es continuarà fent per tal de detectar i prevenir les diferents conductes de venda il.legal que es puguin produir en el futur ja sigui al mateix passeig marítim de Roses o en altres carrers de la població.
· S’adjunta fotografia del material comissat
Area de Comunicació
Girona, 25 d’agost de 2012