TURISME

Blocaires espanyols visiten Catalunya en un "bloctrip" organitzat per l'Agència Catalana de Turisme

query_builder   1 octubre 2012 16:35

event_note Nota de premsa

TURISME

Blocaires espanyols visiten Catalunya en un "bloctrip" organitzat per l'Agència Catalana de Turisme

 

  • Els 7 participants, procedents d’Andalusia, Castella-La Manxa, País Basc, Astúries i Madrid són alguns dels blocaires espanyols més influents i destacats de la plataforma de viatges minube.com, que rep més de 30 milions de visitants cada any.

 

  • El programa del bloctrip, dissenyat per l’ACT, passa per Barcelona, Costa Brava, Pirineus, Catalunya Central i Costa Barcelona i mostra l’oferta turística catalana de cultura, gastronomia i turisme actiu i de natura.
 
Del 4 al 9 d’octubre, 7 blocaires espanyols, procedents d’Andalusia, Castella-La Manxa, País Basc, Astúries i Madrid, tindran l’oportunitat de visitar Catalunya i donar a conèixer la seva experiència a través de la plataforma de viatges minube.com.
 
Minube.com és una de les principals comunitats de viatges a Internet, amb més de 800.000 fotografies, 10.000 vídeos i opinions sobre 24.000 destinacions de tot el món. Disponible en castellà, francès, italià, portuguès i alemany, rep més de 30 milions de visitants cada any, i la seva aplicació mòbil, que va ser escollida per Apple com la millor aplicació del 2011 a Espanya, ha estat descarregada en més d’un milió de dispositius.
 
Els participants en aquest viatge han estat escollits precisament per ser alguns dels blocaires espanyols més actius i influents d’aquesta plataforma, i les opinions i fotografies que generin durant aquest viatge arribaran massivament als usuaris de minube.com, així com als seus seguidors de Twitter i Facebook.
 
L’Agència Catalana de Turisme (ACT), adscrita al departament d’Empresa i Ocupació, ha dissenyat un programa en què els blocaires recorreran Barcelona, Costa Brava, Pirineus, Catalunya Central i Costa Barcelona per conèixer l’oferta catalana de cultura, gastronomia i turisme actiu i de natura.
 
El seguiment de tot el viatge es pot fer a través de l’etiqueta  #catalunyaexperience a Twitter, del web http://bloctrip.catalunya.com i del Facebook
 
Actualment, les xarxes socials juguen un paper destacat com a nous canals de comunicació, màrqueting, promoció i comercialització. En el cas del sector turístic, les comunitats de viatgers i els blocs tenen un gran impacte i suposen unes fonts d’informació clau on els bloggers esdevenen, en molts casos, generadors d’opinió i prescriptors influents entre els seus milers de seguidors.
 
En aquest sentit, l’ACT té molt presents les xarxes socials i les altres possibilitats que ofereixen Internet i les plataformes tecnològiques per fer més i millor promoció. Així, el bloctrip organitzat el passat mes de maig per l’Agència Catalana de Turisme, en el qual van participar 9 blocaires de Canadà, Regne Unit i Estats Units, va aconseguir 23 milions d’impressions de l’etiqueta #catalunyaexperience, va generar més de 3.000 “tuits” que van arribar a més d’un milió de comptes diferents de Twitter, i va etiquetar 481 fotografies a la xarxa Instagram.