Dels 10.380 estudiants que podien optar a repetir l'examen de Matemàtiques de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) 3.376 realitzaran de nou la prova. Aquesta xifra representa un 32,52% dels qui van fer l'examen de Matemàtiques de les PAU.
Dels 3.376 estudiants un 16% tenien Matemàtiques en la seva fase general i el 84% les tenien formant part de la fase específica.
Per demarcacions els estudiants que opten per repetir l'examen de Matemàtiques de les PAU són:
· Barcelona (UB, UAB, UPC, UPF): 2.713 estudiants
· Lleida (UdL): 158 estudiants
· Tarragona (URV): 288 estudiants
· Girona (UdG): 217 estudiants
Els estudiants s'examinaran en els Tribunals ubicats a les ciutats de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, i al Campus de la UAB. L’examen es farà divendres de 17h a 18:30h.
Nota: els mitjans de comunicació que vulguin cobrir les PAU a la ciutat de Barcelona es recomana preferiblement anar al Campus Nord de la UPC, al costat de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (carrer Jordi Girona, 1-3).
1