080

MODA

La passarel·la 080 Barcelona Fashion tanca la seva dotzena edició amb les desfilades de les marques del sector del tèxtil català

query_builder   12 juliol 2013 18:15

event_note Nota de premsa

MODA

La passarel·la 080 Barcelona Fashion tanca la seva dotzena edició amb les desfilades de les marques del sector del tèxtil català

 
  • Prop de 30.000 persones —entre periodistes, compradors, bloggers, agents de centrals de compra, altres professionals del sector i públic en general—, han assistit en aquesta nova edició del certamen de la moda catalana.
 
La passarel·la 080 Barcelona Fashion que s’ha celebrat des del 8 al 12 de juliol a l’edifici DHUB Barcelona, ha posat avui el punt i final a la seva dotzena edició amb les desfilades de les marques del sector del tèxtil català.
 
La marca catalana Cóndor ha obert al matí aquesta darrera jornada del 080. Inspirada en la costa mediterrània,  la firma ha presentat la col·lecció “La Mediterrània de Cóndor”, peces on predominen els colors frescos i que ha comptat amb la col·laboració espacial de “Littlelia by Beth” amb complements fets a mà.
 
Per la seva part la marca de moda infantil Bóboli ha presentat “Kaleidoscope”, una proposta on la intensitat de color, els estampats i el tractament innovador dels teixits han tornat a ser el principals protagonistes. Una col·lecció plena de colors alegres, sofisticats i actuals, amb peces riques en decoració.
 
A continuació han passat per la passarel·la 080 les propostes per a la temporada primavera-estiu 2014 de BCN Brand, Naulover, Torras, Punto Blanco i Slazenger.
 
La marca de calçat BCN Brand ha presentat “Barcelona”, amb les conegudes sneakers de pell i tintades a mà per a home i dona. Naulover ha presentat “Sea Punk”, inspirada en els colors del mar, barrejats amb la puresa del blanc i del texà envellit. En “ The Authentic Me”, la col·lecció de Torras, ha destacat la peça curta amb matèries d’aire soft.
 
Punto Blanco ha apostat per la interacció de les cultures en la seva col·lecció “Culture Mix”, peces fabricades en matèries primeres de màxima qualitat. Slazenger torna a inspirar-se en el món de l’esport en la proposta “Slazenger Heritage, Primavera-Estiu 2014”, amb peces de tons suaus, confortable i un marcat protagonisme als jerseis, confeccionats amb teixits d’entretemps.
 
Ha tancat la passarel·la del 080 Barcelona Fashion, la desfilada de la marca Escorpion. Viatjar implica moviment, físic, mental i emocional, una col·lecció “Trobades” que s’inspira en aquests viatges per Brasil, Àfrica i el Mediterrani que ha realitzat la dona al llarg del temps.
 
Aquest vespre el 080 Barcelona Fashion posarà el punt i final a la seva dotzena edició amb el concurs de talents per descobrir les noves cares de les passarel·les internacionals Elite Model Look 2013. El certamen més prestigiós dins del sector celebra avui la final d’aquest concurs que vol donar l’oportunitat a nois i noies d’accedir al món de la moda i tenir una carrera de model.
 
 
Master Class “ La Imatge Vestida” per Outumuro
 
L’auditori del DHUB ha acollit aquest matí la Master Class “La Imatge Vestida” impartida pel fotògraf de prestigi internacional Manuel Outumuro. Més de 120 persones han participat en aquesta master class  on Outumuro ha aprofundit en la comunicació visual del món de la moda, des dels seus orígens il•lustrats fins a la inclusió de la fotografia. Un recorregut cronològic per la història de la indumentària, a través de les imatges que els grans mestres de la fotografia van llegar a la indústria de la moda.
 
 
Prop de 30.000 assistents a la 12a edició del 080 Barcelona Fashion
 
Aquesta edició del 080 Barcelona Fashion ha finalitzat amb un nou rècord de visitants: prop de 30.000 mil persones —entre periodistes, compradors, bloggers, agents de centrals de compra, altres professionals del sector i públic en general— han assistit a les desfilades i han participat en les activitats paral•leles del certamen.
 
Pel que fa a la presència de mitjans, han estat acreditats un total de 535 professionals de 235 mitjans de comunicació d’àmbit català i estatal i 80 periodistes internacionals de 69 mitjans de països com França, Alemanya, Itàlia, Gran Bretanya, Rússia, Mèxic o Veneçuela.
                                            
En aquesta edició, el web www.080barcelonafashion.cat ha rebut 43.527 visites, i un total de 729.494 pàgines visitades (xifra que triplica la de l’edició anterior). Pel que fa als usuaris, destacar l’increment de visites procedents dels Estats Units i el Regne Unit. Aquesta darrera xifra anirà incrementant ja que els vídeos, fotografies i resta de continguts continuen a disposició del públic en el web.
 
En les xarxes socials, s’han registrat a dia d’avui un total de 17.274 seguidors a Facebook (un 21% més que a l’edició anterior), 12.780 seguidors a Twitter ( un 21% més que a l’edició anterior) i 3.030 seguidors a Instagram  (un 58% més que a l’edició celebrada al gener).

8  

Fitxers adjunts

Imatge de la masterclass d'Outumuro

Imatge de la masterclass d'Outumuro
JPG | 710

disseny de Boboli

disseny de Boboli
JPG | 1356

disseny de Condor

disseny de Condor
JPG | 832

disseny de Naulover

disseny de Naulover
JPG | 1358

disseny de Punto Blanco

disseny de Punto Blanco
JPG | 1155

disseny de Slazenger

disseny de Slazenger
JPG | 1230

disseny de Torras

disseny de Torras
JPG | 1359

disseny de Bcn Brand

disseny de Bcn Brand
JPG | 1591