Totes les escoles de Cerdanyola tindran el proper curs oferta educativa a P3. Aquest fet és fruit del treball de l’Ajuntament de Cerdanyola del Valles i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que amb la voluntat d’arribar a acords, han treballat conjuntament en els darrers mesos per planificar l’oferta educativa del municipi per al 2014-2015. L’oferta s’ha consensuat entre les dues administracions.
Finalment les diferents escoles del municipi, inclosa l’escola Xarau, tindran oferta a P3. Així es va decidir després que la junta de portaveus de l’ajuntament va escriure un manifest en el qual s’explicita que l’escola Xarau no necessita nou edifici ni a curt ni a mig termini. S’ intentarà ajustar la distribució de grups sabent que després de la preinscripció s’hauran de prendre les decisions adients en funció de la demanda de les famílies.
Actualment, el municipi de Cerdanyola disposa dels següents centres públics i concertats de cara a la preinscripció:
- Escola Bellaterra
- Escola Carles Buïgas
- Escola Collserola
- Escola Les Fontetes
- Escola Saltells
- Escola Sant Martí
- Escola Serraparera
- Escola Turó de Guiera
- Escola Xarau
- Escola Municipal La Sínia
- Institut Pere Calders
- Institut Banús
- Institut Forat del Vent
- Institut Gorgs
- Institut Jaume Mimó
- Ramon Fuster
- FEDAC - Cerdanyola
- Escaladei
- Montserrat
L’Ajuntament de Cerdanyola i el Departament d’Ensenyament valoren molt positivament el treball realitzat entre les administracions que ha permès obtenir solucions satisfactòries.
13 de febrer de 2014