El delegat amb en Francesc Parramon i l'Estrella Bravo
El delegat amb en Francesc Parramon i l'Estrella Bravo
El delegat del Govern, Eudald Casadesús, ha visitat aquesta tarda l’empresa Parramon Exportap, de Cassà de la Selva, i s’ha reunit amb el seu gerent, Francesc Parramon. La companyia, fundada el 1956, es dedica a la fabricació de taps de suro natural, microgranular i taps especials per a licors, destil·lats, olis i essències. Entre els seus 800 clients hi figuren prestigiosos cellers de tretze països productors de vins, escumosos i destil·lats d’Europa, Amèrica, Àsia, Àfrica i Oceania.
 
El delegat del Govern ha volgut incidir en “la vitalitat del sector surer de les comarques gironines, sobretot amb el treball en el mercat interior i amb la vocació exportadora, com ho demostra la trajectòria de Parramon”. A comarques gironines hi ha al voltant de 50 empreses sureres que ocupen més de 1.000 treballadors. El 50% de la producció s’exporta, principalment a França, Itàlia i Estats Units, entre d’altres.
 
Parramon Exportap ha inaugurat fa poques setmanes la nova planta de producció de taps de suro amb una inversió d’1,5 milions d’euros, una capacitat per produir fins a 20 milions de taps de gamma alta, i incorporant tecnologia d’última generació, com la visió artificial.

2  

Fitxers adjunts

El delegat amb en Francesc Parramon i l'Estrella Bravo

El delegat amb en Francesc Parramon i l'Estrella Bravo
JPG | 1967

Un moment de la visita

Un moment de la visita
JPG | 1772