·        El centre, que dóna servei a Europa, Àfrica i l’Orient Mitjà, va començar a operar a Barcelona l’any passat i ara ja es troba en ple funcionament.
 
·        Travelclick, que té presència a Catalunya des del 2002, proporciona solucions de comerç electrònic a hotels de tot el món en matèria de comercialització, gestió de viatges i intel·ligència empresarial.
 
·        El projecte d’inversió ha comptat amb el suport de la Generalitat a través d’Invest in Catalonia.
 
 
L’empresa americana Travelclick, del sector turístic, ha culminat el desplaçament a Barcelona del seu centre d’atenció al client per a Europa, Àfrica i l’Orient Mitjà, fet que ha suposat la creació de més de 50 llocs de treball. El centre, que abans estava ubicat a Polònia i les Filipines, va començar a operar des de Barcelona l’any passat, i ara ja es troba en ple funcionament oferint atenció telefònica en 10 idiomes.
 
El projecte d’inversió de la companyia ha comptat amb el suport d’Invest in Catalonia, l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres de la Generalitat de Catalunya.
 
Travelclick és present a la capital catalana des del 2002, proporcionant solucions de comerç electrònic a hotels de tot el món. Ofereix serveis de reserves digitals i gestió de clients, intel·ligència empresarial, administració de pàgines web i solucions de difusió i màrqueting. Abans del desplaçament del centre d’atenció al client, l’empresa comptava amb 125 treballadors a Barcelona.
 
A l’hora de consolidar la seva presència a la capital catalana, la companyia ha valorat el caràcter internacional de Barcelona, la proximitat cultural i horària amb el mercat europeu i la preparació, formació i idiomes dels professionals locals.  Travelclick té la seu central a Nova York i oficines a Estats Units, Dubai, Hong Kong, Xangai, Singapur, Tòquio i Melbourne. A tot el món compta amb més de 1.000 treballadors.