· Grup Idea, que es dedica a la implementació en el punt de venda de dissenys de marques com Bershka, Mango o Desigual, ha desenvolupat un pla estratègic per als pròxims 4 anys amb l’objectiu que els projectes propis sumin el 25% de la facturació.
· L’empresa preveu tancar l’exercici 2014 amb una xifra de negoci d’1,5M€, un 16% més que l’any anterior.
· Per realitzar el pla estratègic, la pime ha comptat amb el suport de la Generalitat de Catalunya a través del programa Expansiona’t d’ACCIÓ.
L’empresa catalana Grup Idea, especialitzada en arquitectura corporativa, ha obert una nova línia de negoci per potenciar els projectes propis de disseny d’espais comercials, productes i oficines. L’empresa fins ara es dedicava principalment a l’aplicació en el punt de venda de dissenys ja establerts per a diferents marques com Mango, Desigual, Bershka o Nike.
La posada en marxa de la nova divisió és el resultat del pla estratègic 2014-2018 que Grup Idea ha realitzat amb el suport del programa Expansiona’t d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Ocupació. La fita per al 2018 és que els dissenys propis sumin el 25% de la facturació i de moment, ja s’han incorporat 4 persones a aquesta nova àrea de l’empresa.
Lluís Sáiz, soci de Grup Idea, assenyala que “apostem per fer un salt qualitatiu en els serveis que oferim”. “Volem passar progressivament d’un negoci de volum a un negoci de valor i incrementar el nostre perfil creatiu”, afegeix. Per fer-ho, explica que l’empresa vol “captar els projectes en la seva fase inicial, quan s’estan gestant en la ment dels clients, per aconseguir transmetre els valors de les marques”.
Amb aquesta nova divisió, l’empresa té com a objectiu ser reconeguda internacionalment en el disseny de comerços i oficines corporatives per aconseguir, a través de la innovació, transmetre els valors de les marques amb l’objectiu final d’augmentar les vendes i la productivitat.
Grup Idea treballa amb empreses del sector de la moda com Bershka, Desigual, Mango, Levi’s o Nike, i amb entitats bancàries com Banc Sabadell, per qui ha dissenyat les oficines corporatives de Mèxic DF i París. Fundada el 1996, l’empresa compta amb 40 treballadors i col·laboradors i tancarà l’exercici 2014 amb una facturació d’1,5M€, un 16% més que l’any anterior. El 75% del volum de negoci és a l’exterior, sobretot a França i Llatinoamèrica. Grup Idea compta amb oficines a França i Mèxic i preveu obrir-ne de noves a Madrid i Londres en els pròxims dos anys.




