Govern

El Govern adapta la concessió de la C-32 a la futura carretera Tordera-Blanes-Lloret de Mar

query_builder   17 març 2015 13:14

event_note Nota de premsa

El Govern adapta la concessió de la C-32 a la futura carretera Tordera-Blanes-Lloret de Mar

 
  • La nova infraestructura millorarà l’accessibilitat i la fluïdesa del trànsit a la Costa Brava
 
  • Les obres començaran el setembre vinent amb una inversió de 71 milions d’euros
 
El Govern ha acordat modificar la concessió administrativa per a la construcció, conservació i explotació de les autopistes de Montgat-Palafolls (C-31/C-32) i Barcelona-Montmeló (C-33) per integrar-hi el futur ramal a la C-32 entre Tordera, Blanes i Lloret de Mar. La concessionària Invicat començarà les obres de la nova carretera a partir del setembre vinent, amb una inversió prevista de 71 milions d’euros.
 
La nova infraestructura abastarà una longitud total de 7,6 quilòmetres, amb una via principal que discorrerà entre el final de l’actual C-32, a l’enllaç amb la GI-600 a Tordera i la C-63 a Lloret de Mar i una connexió amb la GI-682, a Lloret (ramal de Fenals). Amb l’objectiu d’afavorir la seguretat viària, la nova via tindrà una secció de 2+1 carrils amb sentits separats per una mitjana, configuració pionera a l’Estat espanyol per a una carretera de nova construcció.
 
El futur vial, que serà lliure de peatge, donarà continuïtat a la C-32 i permetrà millorar l’accessibilitat i la mobilitat en aquest entorn de la Costa Brava, i redistribuirà les rutes d’aquest àmbit territorial. La durada prevista de les obres és de 2 anys.
 
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined