La Secretaria d’Universitats i Recerca, recollint les dades facilitades per les universitats públiques catalanes, informa que l’activitat acadèmica a les aules s’està desenvolupant amb normalitat amb algunes excepcions.

·       Universitat de Barcelona:  Normalitat als 21 centres dels 6 campus. A les 2 facultats del campus d’Humanitats del Raval s’han suspès les classes. També hi ha un seguiment parcial de la mobilització a les facultats de Filosofia i Matemàtiques (campus Humanitats – Edifici Històric)  i Farmàcia (campus Diagonal).

·         Universitat Autònoma de Barcelona: Normalitat a 9 centres dels campus de Bellaterra i Sabadell. No s’han celebrat classes a les facultats de Lletres i Psicologia, mentre que hi ha hagut un cert seguiment de la mobilització a les facultats de Dret i Polítiques. Destacar les incidències en els accessos per carretera des de les 8 fins a les 9.30 hores del matí.

·         Universitat Politècnica de Catalunya: Normalitat en els 17 centres dels 8 campus.

·         Universitat Pompeu Fabra: L’activitat acadèmica s’ha vist afectada parcialment als 7 centres dels campus de Poblenou i de la Ciutadella, amb algunes classes suspeses. A les 2 facultats del campus del Mar, normalitat absoluta.

·         Universitat de Lleida: Normalitat en 5 dels centres dels 4 campus. S’han suspès dues classes a la Facultat de Lletres i hi ha hagut un seguiment parcial a la facultat d’Educació del Campus de Cappont. En aquest campus i el del Rectorat, han aparegut edificis amb portes siliconades.

·         Universitat de Girona:  Normalitat en els 10 centres dels 3 campus.

.            Universitat Rovira i Virgili: Normalitat a 9 dels centres. El seguiment ha estat parcial als 3 centres del campus de Catalunya.

Informe activitat acadèmica