• El taller tindrà lloc el 20 i 21 de maig a l’Arts Santa Mònica
El Departament de Cultura organitza unes jornades de formació sobre com crear una marca, adreçades a empreses culturals i creatives, No busquis marques, crea’n una. Les jornades es faran el 20 i 21 de maig a l’Arts Santa Mònica.
 
Jornades
No busquis marques, crea’n una!
Objectiu
Proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc i generar una indústria cultural potent i competent internacionalment.
Programa
Dimecres 20/5
Màrqueting el 2015: de Woodstock i Canes al Tomorrowland, el Sensation i l'Arenal
Màrqueting 3.0: el valor del teu producte i com pots fer que el món el conegui
Per què comuniques?
  • Objectius de la comunicació: finançament:
  • Comuniques bé? Mesurar la comunicació
  • El cas de la comunicació i els patrocinadors: preu per impacte i canvis de brífing
  • Amb qui parles?
Fòrum obert sobre la relació entre màrqueting i comunicació
  •        Pressions dels patrocinadors
  •        De l'storytelling a la trucada promocional
  •        Overpromise a col·laboradors
  •        Casos d'èxit i catàstrofes diverses
 
Dijous 21/5
       El cas pràctic: In-Edit
  
Aquest taller forma part de la formació a empreses culturals i creatives catalanes, que el Departament de Cultura, vehicula a través del Servei de Desenvolupament Empresarial de l’Institut Català de les Empreses Culturals. Creat l’any 2006, té com
a principals objectius contribuir a la millora de la competitivitat  i promoure les condicions favorables necessàries per a la innovació en la seva gestió.
 
Aquest taller va adreçat especialment a gestors/es de festivals culturals o que tinguin un projecte per realitzar-ne un, així com a empreses del sector cultural i creatiu en general amb experiència en gestió cultural. Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a:  http://sde.cultura.gencat.cat/cultura/.