• El missatge troncal de la campanya marc institucional s’utilitzarà per a futures campanyes com a missatge paraigua d’altres accions publicitàries
  • Els àmbits prioritaris en què es vehicularà el missatge són la recuperació econòmica i l’estat del benestar
Campanya marc institucional
El secretari de Comunicació del Govern, Josep Martí, i el director general d’Atenció Ciutadana i Difusió, Ignasi Genovès, han presentat aquest migdia, al Palau Robert de Barcelona, la campanya marc institucional “Preparats”. “L’objectiu del Govern” ha dit Martí en la roda de premsa de presentació, “és posar a la vista un missatge en el que tots els ciutadans estem segur d’acord i és el d’exigir-nos un punt d’ambició i també optimisme en el desig i l’obligació de fer una societat amb més recursos i millors serveis. Una societat més moderna i de més qualitat democràtica”.
 
El missatge troncal d’aquesta “campanya marc o campanya paraigües” esdevindrà un vincle de comunicació amb la ciutadania que s’utilitzarà per a futures campanyes del Govern “independentment de l’eix temàtic”. Els àmbits prioritaris en què es vehicularà el missatge són la recuperació econòmica i l’estat del benestar.
 
El Secretari de Comunicació ha remarcat que el Govern “sempre ha estat molt prudent a l’hora de valorar els avenços en el camí de la recuperació econòmica després d’una crisi econòmica molt severa que ha deixat molts damnificats i els efectes de la qual encara són visibles”. Amb tot, Martí ha dit que “malgrat aquesta prudència, els indicadors com la baixada de l’atur, el récord anual d’exportacions o la progressiva recuperació del consum ens situen en un bon moment per implicar i animar a tots els catalans en favor d’una embranzida final que faci que el camí de la recuperació que ja hem iniciat sigui definitivament irreversible”. Pel Secretari de Comunicació “aquesta recuperació la que acabarà permetent també que tinguem un país que es pugui ocupar més i millor de les persones”.
 
Per portar-la a terme la campanya es va fer la contractació administrativa per a procediment negociat per al servei de creativitat i producció d’aquesta campanya marc. S’hi van presentar cinc agències de publicitat, i es va adjudicar a l’empresa DDB TANDEM, SA per 72.297,50 euros.
 
La campanya, que s’ha iniciat avui, dilluns 25 de maig, durarà sis setmanes i es vehicularà a través de diversos canals. A la televisió, incloent-hi canals públics i privats, s’emetran diversos espots. També es difondran falques a les emissores generalistes i de ràdio fórmula, i hi haurà anuncis a la premsa diària, premsa comarcal, gratuïta i temàtica.
 
A internet es vehicularà a través dels webs dels principals diaris, webs dels principals portals catalans, de cadenes de televisió catalanes i també de televisions de la resta de l’Estat (IP Catalunya), webs d’emissores de ràdio així com webs de les publicacions associades a l’AMIC, l’ACPC i l’APPEC. A més, s’utilitzaran altres suports de publicitat exterior, com plafons publicitaris arreu de Catalunya i al metro de Barcelona, com també l’emissió de l’espot a sales de cinema de tot Catalunya. La campanya constarà de diferents versions/execucions.
 
S’iniciarà a tots els mitjans amb un missatge genèric durant la primera setmana de campanya i posteriorment es desplegarà  la resta de missatges més concrets. En total, hi haurà quatre peces per a televisió, ràdio i internet, i fins a un màxim de deu peces per als mitjans gràfics.

6  

Fitxers adjunts

Cartell campanya 01

Cartell campanya 01
PDF | 2164

Cartell campanya 02

Cartell campanya 02
PDF | 2022

Cartell campanya 03

Cartell campanya 03
PDF | 2712

Cartell campanya 04

Cartell campanya 04
PDF | 1991

Banner per internet

Banner per internet
MP4 | 589

Foto de l'acte de presentació amb Josep Martí i Ignasi Genovès

Foto de l'acte de presentació amb Josep Martí i Ignasi Genovès
JPG | 339

1  

Talls de so

Falca campanya
mp3 | 908