·        L’empresa de Capellades té presència a més de 40 països i ha tancat el 2014 amb una facturació superior als 22M€.
 
·        Munich ha participat a la XXII Setmana de la Internacionalització, organitzada per la Generalitat a través d’ACCIÓ per impulsar la presència a l’exterior de les empreses catalanes.
 
·        L’estratègia d’èxit de Munich es fonamenta en l’ús de les noves tecnologies per monitoritzar el client final i adaptar els productes a les seves necessitats.
 
L’empresa de disseny i fabricació de calçat esportiu i de moda Munich, amb seu a Capellades, té previst obrir 7 botigues a la Xina durant el 2015. Munich té presència en aquest país des de fa més de 10 anys i des de fa un any i mig aposta per l’obertura física de comerços. Segons Xavier Berneda, conseller delegat de l’empresa, “la Xina és un mercat molt important que valora que els productes siguin “made in” Barcelona”.
 
Munich ha participat a la XXII Setmana de la Internacionalització, organitzada per la Generalitat de Catalunya a través d’ACCIÓ amb l’objectiu d’impulsar la presència a l’exterior de les empreses catalanes. Els directors de les 35 Oficines Exteriors de Comerç i d’Inversions han mantingut prop de 900 reunions personalitzades amb empresaris catalans a Barcelona, Lleida, Reus, Tortosa, Manresa i Girona.
 
Fundada fa 75 anys, Munich té presència a més de 40 països i ha tancat l’exercici 2014 amb una facturació superior als 22M€. Per l’empresa, el pes de les noves tecnologies té una gran importància en la seva estratègia de negoci. Berneda explica que “les xarxes socials són un canal que té retorn perquè ens dóna l’opció de monitoritzar el consumidor final”. La companyia ha posat en marxa la plataforma web MyWay, a través de la qual el client pot personalitzar les seves sabatilles. Per l’empresa, aquesta eina els permet “obtenir informació sobre tendències de disseny a cada país”.
 
A l’hora de sortir a l’exterior, l’empresa valora tres aspectes: “Que siguin mercats ràpids, de poca inversió i on poguem tenir més poder de marca”. Els països que per estil de vida connecten amb la marca Barcelona són els que donen millors resultats, segons el responsable de l’empresa.