La vicepresidenta del Govern durant la roda de premsa d'avui

La Vicepresidenta i portaveu del Govern, Neus Munté, ha condemnat rotundament els atemptats que s'han produit avui a Tunísia, França i Kuwait, i ha expressat la "solidaritat de tot el poble de Catalunya amb les víctimes d’aquestes accions brutals i amb els seus familiars i amics". Munté ha recordat que "Catalunya ha estat en el passat objectiu d’atemptats terroristes i sempre estarà al costat de la llibertat, la vida i la democràcia, i frontalment en contra de la barbàrie".


Munté ha destacat, que "aquests atemptats no només persegueixen la destrucció de vides humanes, sinó que persegueixen un objectiu més ampli, que és la destrucció de la llibertat". La vicepresidenta ha alertat que "els seus autors volen atemorir la gent per tal que no siguin lliures, i és precisament per això que fem una crida per tal que els ciutadans no es deixin intimidar ni atemorir, perquè la història ens indica que al final el terror sempre fracassa".


Neus Munté ha explicat que el Govern, a través de la secretaria d’Afers Exteriors i de la Unió Europea, traslladarà el seu condol als ambaixadors dels països on s’han produït aquestes accions terroristes i ha destacat que el Govern està en contacte amb el ministeri d’Afers Exteriors d’Espanya per tal de disposar de la màxima informació i que el conseller Jordi Jané està en contacte amb el ministre espanyol d'Interior per a coordinar mesures d'alerta i coordinació.


Hores d’ara no consta que cap ciutadà català estigui entre les víctimes d'aquests atemptats.

1  

Fitxers adjunts

La vicepresidenta del Govern durant la roda de premsa

La vicepresidenta del Govern durant la roda de premsa
JPG | 834