- El nou centre es trasllada a l’accés del carrer Balmes i amplia l’espai per atendre els usuaris i millorar la comoditat en el tràmits a realitzar.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya trasllada el Centre d’Atenció al Client dins de l’estació de Pl. Catalunya. El nou centre es trobarà, a partir de demà dijous 10 de setembre, al vestíbul Pelai-Bergara, al costat de l’accés del carrer Pelai.
El nou espai compta amb una superfície total de 118,5 m2 i es distribueix en tres espais: una sala d’espera que fins ara no tenia, una zona d’atenció al client i un magatzem d’objectes perduts. La zona d’atenció al client disposa d’un taulell amb 3 llocs de treball, un d’ells adequat per a l’atenció de persones amb cadira de rodes. Tot plegat permet a Ferrocarrils disposar d’un espai més ampli, còmode i adequat per donar un millor servei als usuaris que hagin de realitzar gestions al Centre d’Atenció al Client.
L’adequació de l’espai lliure que queda al vestíbul Rambla, on fins ara estava el Centre d’Atenció al Client, permetrà guanyar espai al vestíbul i millorar la seva funcionalitat i els fluxos de circulació dels viatgers en l’entrada/sortida de l’estació i en l’adquisició de títols de viatges a les màquines de venda de bitllets, ubicant totes les màquines en una mateixa zona.
El nou Centre d’Atenció al Client estarà operatiu a partir de demà dijous, amb horari de dilluns a divendres, de 08.00h a 20.00h, sense interrupció.
FGC compta amb dos Centres d’Atenció al Client: el de l’estació de Pl. Catalunya a la línia Barcelona-Vallès, i un altre a l’estació de Pl. Espanya de la línia Llobregat-Anoia. Aquests centres donen informació i resposta a qualsevol consulta que tingui el viatger sobre la xarxa principal de trens; resolen les reclamacions dels usuaris de forma personalitzada; atenen les incidències en la venda/validació de bitllets; gestionen la venda i adquisició de bitllets; i porten la gestió dels Objectes Perduts que es troben a FGC.
El nou espai compta amb una superfície total de 118,5 m2 i es distribueix en tres espais: una sala d’espera que fins ara no tenia, una zona d’atenció al client i un magatzem d’objectes perduts. La zona d’atenció al client disposa d’un taulell amb 3 llocs de treball, un d’ells adequat per a l’atenció de persones amb cadira de rodes. Tot plegat permet a Ferrocarrils disposar d’un espai més ampli, còmode i adequat per donar un millor servei als usuaris que hagin de realitzar gestions al Centre d’Atenció al Client.
L’adequació de l’espai lliure que queda al vestíbul Rambla, on fins ara estava el Centre d’Atenció al Client, permetrà guanyar espai al vestíbul i millorar la seva funcionalitat i els fluxos de circulació dels viatgers en l’entrada/sortida de l’estació i en l’adquisició de títols de viatges a les màquines de venda de bitllets, ubicant totes les màquines en una mateixa zona.
El nou Centre d’Atenció al Client estarà operatiu a partir de demà dijous, amb horari de dilluns a divendres, de 08.00h a 20.00h, sense interrupció.
FGC compta amb dos Centres d’Atenció al Client: el de l’estació de Pl. Catalunya a la línia Barcelona-Vallès, i un altre a l’estació de Pl. Espanya de la línia Llobregat-Anoia. Aquests centres donen informació i resposta a qualsevol consulta que tingui el viatger sobre la xarxa principal de trens; resolen les reclamacions dels usuaris de forma personalitzada; atenen les incidències en la venda/validació de bitllets; gestionen la venda i adquisició de bitllets; i porten la gestió dels Objectes Perduts que es troben a FGC.
1