El dir. de l'ACT, Xavier Espasa, al Buy Catalunya
El dir. de l'ACT, Xavier Espasa, al Buy Catalunya
  • En el marc del “Buy Catalunya”, 150 operadors turístics de 38 mercats internacionals es reuniran amb més de 200 empreses i entitats del sector turístic català per comercialitzar la seva oferta.
 
  • Posterior a la trobada comercial, els operadors recorreran les 9 marques turístiques catalanes per conèixer l’oferta turística de Catalunya in situ.
 
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) organitza avui al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) el “Buy Catalunya”, la trobada comercial més important de l’any on més de 150 operadors turístics de 38 mercats internacionals es reuniran amb més de 200 empreses i entitats del sector turístic català per conèixer la seva oferta i posteriorment comercialitzar-la en els seus països. En total es produiran més de 3.000 entrevistes l’objectiu de les quals és generar negoci entre les entitats catalanes i els operadors turístics convidats.
 
Els 150 operadors turístics participants en aquesta edició procedeixen dels mercats següents: Alemanya, Andorra, Austràlia, Àustria, Azerbaijan, Bèlgica, Brasil, Canadà, Corea del Sud, Dinamarca, Eslovàquia, Espanya, Estats Units, Finlàndia, França, Hongria, Índia, Irlanda, Israel, Itàlia, Japó, Letònia, Lituània, Mèxic, Noruega, Nova Zelanda, Països Baixos, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Rússia, Singapur, Suècia, Suïssa, Taiwan, Uzbekistan, Xina.
 
L’Agència Catalana de Turisme organitza el Buy Catalunya bianualment, gràcies a la seva xarxa d’Oficines de Promoció Turística a l’exterior. En aquest sentit Xavier Espasa, director de l’Agència Catalana de Turisme, ha declarat que “treballem tot l’any directament amb els mercats emissors per generar oportunitats de negoci com aquesta. El Buy Catalunya és una de les accions que més valora el sector, ja que donem la possibilitat de fer negoci a les nostres empreses, sense necessitat de desplaçar-se, ni de pagar bitllets d’avió, ni de fer grans inversions que moltes d’elles no podrien assumir. De fet, aquesta cita ja s’ha consolidat com a una de les accions promocionals més potents dins del nostre pla de suport a la comercialització dirigit als empresaris del sector català”.
 
Conèixer la destinació
 
Posterior a la trobada comercial, el 29 i 30 de setembre, els operadors turístics participants tindran l’oportunitat de conèixer l’oferta turística catalana “in situ” a través de diversos viatges de familiarització.
 
Així, els operadors s’han distribuït en grups per participar en els vuit viatges de familiarització organitzats per l’ACT, centrats en diferents productes i visitant les 9 marques turístiques catalanes. Entre d’altres llocs, visitaran el Delta de l’Ebre, la Seu Vella de Lleida, les vinyes del Penedès, el monestir romànic de Sant Pere de Casserres, o el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, entre d’altres.
 
Xavier Espasa ha volgut destacar que “el Buy Catalunya és bon exemple de col·laboració público-privada ja que compta amb el suport i implicació d’empreses i institucions catalanes que saben que es tracta d’una acció molt potent i que genera un gran volum de negoci, i en volen formar part”. En aquesta edició, han col·laborat el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona, Torisme Val d’Aran, Torres, Museu Nacional d’Art de Catalunya, Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), Singapore Airlines, Ízaro, Avant Grup i Turespaña.
 
 
 
 -----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
A Twitter:  @sapscom
Al canal de Youtube: SapsCom

1  

Imatges

El dir. de l'ACT, Xavier Espasa, al Buy Catalunya

El dir. de l'ACT, Xavier Espasa, al Buy Catalunya 3099