event_note Nota de premsa

MODA

Les marques de moda WOM&NOW, Torras i Naulover presenten les seves propostes per a l'estiu vinent a la quarta jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion

Carrosel final de Torras, amb la cantant xxx, al fons, que ha interpretat en directe clàssics dels 50s
Carrosel final de Torras, amb la cantant Carla Gibert, al fons, que ha interpretat en directe clàssics dels 50s

·      Aquest vespre (20.30h) la nova firma de projecció internacional Sweet Matitos farà la seva presentació a la passarel·la 080 amb la seva primera col·lecció “Sweet Life”, dins les 080 Barcelona Fashion Nights. La vetllada es tancarà amb el concert d’Andrea Motis
 
·      Demà, jornada de cloenda, a les 11h. obrirà la passarel·la 080 la firma de bany Red Point. A les 12.30h, desfilaran Bcn Brand i ES Collection. A les 14h. clourà la passarel·la Lola Casademunt, que donarà pas a la cerimònia de lliurament dels Premis 080, que presidirà el conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget
 

Les marques de moda Wom&Now, Torras i Naulover han estat aquesta tarda les protagonistes de la quarta jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, amb propostes per a la primavera-estiu 2018.
 
Aquesta tarda ha reobert la passarel·la 080 la firma Wom&Now amb la col·lecció “Hypnotic”, la seva proposta per a la propera primavera-estiu. La marca ha apostat per una col·lecció de tons lluminosos, molt femenina i amb atractius looks. Els alegres estampats sobre sedoses teles, la riquesa en jacquards, laminatges i fantasies tricotades transmeten estabilitat i profunditat a la dona Wom&Now de l'estiu vinent.
 
Ha pres el relleu a la passarel·la la veterana firma Torras, que ha presentat “Beat Generation”. Torras s’ha inspirat en la Generació Beat, el moviment inicialment literari de la dècada dels 50s als Estats Units. La firma ha fet un particular homenatge a l’esperit beatnik en la seva col·lecció d'home: l'amor pel jazz i els cafès, el rebuig cap a la societat clàssica americana, la llibertat i la sensibilitat cap a la filosofia oriental, que va captivar els joves a finals dels 50 i va ser el precedent del moviment hippie. Per a Torras ha estat una font d'inspiració d’on ha extret l’inconformisme, la llibertat i una estètica on la jaqueta de cuir agafa un protagonisme únic. La col·lecció beu de colors foscos i durs, de materials nobles, autèntics i d’un caràcter masculí.
 
En acabat, ha estat el torn de Naulover que ha desfilat amb la proposta “Dark Lido”. Una col·lecció marcada per les flors, les ratlles, els lunars….en una aproximació a l’esperit del ‘lido’ dels anys 20, revisitat d'una manera moderna, amb grans volums, maquillatge extravagant, cares molt maquillades, sedes, punts llisos i amb relleu, grans  espatlles per un lido del segle XXI, mescla de textures i teixits.
 
Aquest vespre (20.30h), la nova firma de projecció internacional Sweet Matitos farà la seva presentació a la passarel·la 080 amb la seva primera col·lecció “Sweet Life”, dins les 080 Barcelona Fashion Nights.
 
“Sweet Life”, per a la primavera-estiu 2018, s’inspira en el romanticisme, la pau, la natura i la família. Dins la col·lecció, la línia “Romantic Beauty” aposta per teixits fluids, com la bambula i la seda, en estampats romàntics i brodats florals de tons suaus. La línia “Serenity” la integren peces en tons granats i beixos, inspirats en la pau que ens aporta el contacte amb la terra, i blaus que reflecteixen la serenitat del mar, mentre que la línia “Nature Lover” inclou la bambula i el crepè en vestits, tops i shorts, en diferents tonalitats de verd, en particular el caqui i la mescla d’estampats jungle en tons dolços, amb incrustacions en pedreria que aporten el toc de luxe. La família i la llinatge inspiren la quarta línia, “Heritage”, amb teixits al cos, com tuls brodats, i altres més fluids, com crepes en blanc, negre i daurat, que es combinen aportant elegància, estil i majestuositat.
 
La vetllada es tancarà amb el concert d’Andrea Motis, que actuarà als Jardins del Recinte de Sant Pau, dins el marc del Festival Músiques del Món.
 
 
 
AGENDA 080: Divendres, 30 de juny 2017

11:00 / RED POINT
            Lliurament Premis i cloenda 20a ed. 080 Barcelona Fashion
 
 
Patrocinadors i sponsors de la 20a edició del 080 Barcelona Fashion
 
Aquesta edició, Zalando esdevé main sponsor al costat de Moritz com a patrocinadors principals del certamen. Zalando és present amb un photobooth al village, i a la 080 Barcelona Fashion Anniversary party by Zalando.
 
També són sponsors Redken (perruqueria oficial), Royal Bliss (tònica oficial), La Roca Village, Gramona (vi i cava oficial), Las 2 vacas (Danone), Movistar (que a més de partner tecnològic, compta amb un stand a l’Open Area del Movistar Barcelona Fashion Film Festival), Redbull i Nissan (cotxe oficial). Són firmes col·laboradores Mac Cosmetics (maquillatge oficial), CND Beauty (manicurista oficial), Bijou Brigitte (complements), BCN Brand (uniformes) Solán de Cabras, Rowenta (planxat oficial) i Sony (pantalles per seguir les desfilades des de l’exterior de la passarel·la).
 
Més informació i fotos al web www.080barcelonafashion i a les xarxes:
 
 
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion 
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
 
A Twitter:  @empresacat
A Facebook: @empresacat
Al canal de Youtube: Empresacat