
El film d’animació txec Harvie i el museu màgic i el documental francès Primeres solituds s’estrenen en català aquest cap de setmana. En el primer cas, el film s’estrena doblat, i en el segon, en versió original francesa subtitulada en català. El doblatge i la subtitulació té el suport de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura.
Harvie i el museu màgic
Paycom Multimedia distribueix aquest film dirigit per Martin Kotík i Inna Evlannikova.
En Harvie és un noi molt intel·ligent que només té una única obsessió: arribar al darrer nivell d’un videojoc. Pensa que si ho aconsegueix el seu pare n’estarà orgullós. Acabar el joc només és l’inici a una nova aventura que els portarà, amb el seu gos Jerry i la seva amiga Monica al misteriós regne dels titelles.
La pel·lícula es projecta a:
JCA Cinemes Lleida – Alpicat (Alpicat)
Cinemes Girona (Barcelona)
Cines FULL (Cornellà de Llobregat)
Cinemes Las Vegas (Figueres)
Screenbox Funatic (Lleida)
JCA Cinemes Tarragona – Valls (Valls)
Primeres solituds
La directora Claire Simon reflecteix en aquest documental un retrat de la joventut francesa. En un institut dels suburbis parisencs, els adolescents parlen entre classe i classe, i a voltes durant la classe, asseguts al passadís o a fora, mentre la ciutat s’estén al seu darrere i als seus peus. Claire Simon estableix un diàleg cinematogràfic amb ells, parlen de la família, les passions, i de les esperances per al futur.
El film, distribuït per Drac Màgic es podrà veure a:
Cinema Maldà (Barcelona)
Cinemes Girona (Barcelona)
Zumzeig Cinecooperativa (Barcelona)
CineBaix (Sant Feliu de Llobregat)
Trobareu informació actualitzada sobre cinema en català a la Cartellera, al Facebook i al canal Twitter de Cinema en català.
Tràiler de Harvie i el museu màgic
Tràiler de Primeres Solituds
Cartellera de cinema en català http://www.gencat.cat/llengua/cinema/index.html
Facebook Cinema en català https://www.facebook.com/cinemaencatala
Twitter @cat_cine https://twitter.com/cat_cine