• La via per a ciclistes i vianants tindrà una longitud de prop de 3 quilòmetres i comportarà una inversió estimada en 2,2 MEUR
Rialp Sort Pallars ciclistes Gavín

El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín, s’ha reunit avui amb els alcaldes de Rialp i Sort, Gerard Sabarich i Raimon Monterde, per a tractar sobre el projecte que està redactant el Departament de Territori i Sostenibilitat per a definir una via per a ciclistes i vianants al corredor de la C-13 entre aquests dos municipis. Aquesta via verda, que comportarà una inversió estimada en 2,2 MEUR, tindrà una longitud de prop de tres quilòmetres.

 

Actualment, existeix un sender que discorre pel marge de la Noguera Pallaresa, amb pendents pronunciades i poc atractiu per l’ús habitual o familiar del trajecte. Així, el Departament ha previst la construcció d’una via per a ciclistes i vianants paral·lela al corredor de la C-13, que tindrà 3 metres d’amplada i un paviment d’aglomerat. El traçat presenta com a condicionant l’orografia del territori que travessa i la presència del riu.

1  

Imatges

Fotografia

Fotografia 106

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 133