FPCAT
  • Ha de permetre la integració de totes les actuacions d’aquest organisme sota una sola marca fàcilment identificable 

 

El Govern ha aprovat la imatge gràfica de la marca de l’Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya (FPCAT), que ha de millorar la coordinació i la gestió de la imatge corporativa de la institució, així com la integració de tots els conceptes, programes i actuacions de l’agència sota una sola marca fàcilment identificable.  

 

L’Agència FPCAT és un organisme autònom adscrit al Departament de la Presidència que coordina la Formació Professional (FP) inicial, gestionada pel Departament d’Educació, i l’FP per a l’ocupació, que ofereix el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Per tant, per dur a terme la integració d’aquests dos serveis és necessari aprovar una marca que identifiqui totes les línies de treball, accions i activitats de l’agència sota un mateix paraigua, alhora que ajudi a consolidar-ne la identitat pròpia. 

 

En aquest organisme també hi participen el Departament d’Empresa i Coneixement així com els agents socials i empresarials més representatius de Catalunya, que formen part de la Comissió Rectora del Sistema de Formació i Qualificació Professionals, l’òrgan responsable de la planificació estratègica i l’avaluació de les polítiques públiques del sistema.