- El producte és amoníac derivat d’una fuita ocorreguda, ahir, a l’interior de l’empresa de fabricació de gel Quality Ice
- Aquest incident no ha provocat cap afectació personal
Protecció Civil de la Generalitat ha desactivat l’Alerta del PLASEQCAT activada a les 15:05 hores mentre es realitzaven les tasques de ventilació derivades de la fuita d’amoníac ocorreguda ahir, a l'empresa Quality Ice, ubicada al carrer de la Química, número 10 del municipi de Montcada i Reixac.
Bombers de la Generalitat ja han retirat els seus efectius atès que la situació està normalitzada i no hi ha cap afectació a l'exterior.
Per tal de garantir la seguretat, durant l’actuació s'ha marcat un perímetre força ampli al voltant de l'empresa per evitar, de forma preventiva, la mobilitat a la zona. En cap moment hi ha hagut risc per a la població.
A hores d’ara s'han aixecat les restriccions de mobilitat que s'havien implementat als carrers del voltant de l'empresa.
Al llarg de la nit es mantindran les finestres obertes a l’empresa per continuar la ventilació natural.
No es té constància de cap persona afectada.