Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Manresa han rebut avui l’avís, a les 8.34h, d’un accident greu en una empresa de Manresa.
Quan els serveis d’emergència han arribat al lloc han trobat un treballador atrapat entre el braç de la grua i la cabina del camió.
Els Bombers de la Generalitat han excarcerat l’home però, tot i la ràpida actuació dels serveis d’emergències, no han pogut fer res per salvar-li la vida. La víctima és un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Casserres (Berguedà).
Al lloc dels fets s’hi han traslladat diverses patrulles de la comissaria de Manresa, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques.
Els mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Manresa i del Departament d’Empresa i Treball, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Àrea de Comunicació
Manresa, 1 de juny de 2021