• La campanya pivota sobre les tres propostes principals d’FGC per a aquest estiu: Estacions de Muntanya, Trens Turístic i el Parc Astronòmic del Montsec
  • Diverses unitats de les línies Llobregat-Anoia i Barcelona-Vallès s’han tematitzat per visibilitzar l’oferta turística de les comarques de l’Alt Urgell, Alta Ribagorça, Bages, Berguedà, Cerdanya, Noguera, Pallars Jussà, Pallars Sobirà i Ripollès
FGC
L'estació de Provença.

Coincidint amb l’inici de la temporada d’estiu a les estacions de muntanya, trens turístics i el Parc Astronòmic del Montsec, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha donat també el tret de sortida a la campanya de promoció de les diverses destinacions turístiques on té presència. Com a principal novetat, aquest any s’ha tematitzat l’estació de Provença amb l’oferta de Ferrocarrils a les estacions de muntanya, que complementa l’acció de suport que anualment fa FGC en col·laboració amb els consells comarcals.

La campanya es divideix en tres blocs temàtics: estacions de muntanya, trens turístics i el Parc Astronòmic del Montsec. Per al primer, a Provença s’han instal·lat vinils amb diferents eslògans de les estacions de muntanya d’FGC i s’han adaptat diferents elements amb motius muntanyencs, com unes motxilles als recolzadors d’esquena o uns troncs d’arbres a les papereres.

FGC
Imatge del vinilat del Parc Astronòmic del Montsec.

Per a la promoció dels trens turístics i el Parc Astronòmic del Montsec, s’ha optat per vinilar trens: un de la línia Llobregat-Anoia amb la marca turistren.cat, que està inspirat en el Tren dels Llacs però que engloba els 4 trens turístics que gestiona FGC (Cremallera de Montserrat, Cremallera de Núria, Tren del Ciment i Tren dels Llacs) així com els 3 funiculars (Funicular de Sant Joan i Funicular de la Santa Cova, a Montserrat; i Funicular de Gelida); i l’interior d’un tren de la línia Barcelona-Vallès amb imatges de l’Astronòmic.

FGC
Imatge d'un tren amb la campanya de l'Agència Catalana de Turisme.

Finalment, Ferrocarrils dona suport a les campanyes de promoció turística dels diferents consells comarcals amb els quals té convenis de col·laboració: Alt Urgell, Alta Ribagorça, Bages, Berguedà, Cerdanya, Noguera, Pallars Jussà, Pallars Sobirà i Ripollès, per als quals s’han vinilat dos tres, un de cada línia. I també dues unitats més per col·laborar en la difusió de la campanya de promoció turística de l'Agència Catalana de Turisme Una Catalunya a la teva mida.

16  

Imatges

Tematització estació Provença 1

Tematització estació Provença 1 8353

Tematització estació Provença 2

Tematització estació Provença 2 4596

Tematització estació Provença 3

Tematització estació Provença 3 4924

Tematització estació Provença 4

Tematització estació Provença 4 5424

Tematització tren Astronòmic

Tematització tren Astronòmic 4473

Tren vinilat amb la marca Turistren.

Tren vinilat amb la marca Turistren. 4671

Tren amb la campanya de l'Agència Catalana de Turisme

Tren amb la campanya de l'Agència Catalana de Turisme 6782

Alt Urgell

Alt Urgell 4312

Bages

Bages 5930

Alta Ribagorça

Alta Ribagorça 5669

Berguedà

Berguedà 4331

La Cerdanya

La Cerdanya 4470

Noguera

Noguera 6426

Pallars Jussà

Pallars Jussà 5133

Pallars Sobirà

Pallars Sobirà 4044

El Ripollès

El Ripollès 4862

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 1673