claus

El servei de mediació hipotecària Ofideute obre un nou punt d'atenció a Lloret de Mar

query_builder   30 setembre 2021 13:30

event_note Nota de premsa

El servei de mediació hipotecària Ofideute obre un nou punt d'atenció a Lloret de Mar

La xarxa d’oficines del servei d’assessorament en habitatge Ofideute, que impulsa l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, dependent del Departament de Drets Socials, creix amb l’obertura d’un nou punt a Lloret de Mar, arribant així als 83 punts d’atenció a tot Catalunya.

Aquesta nova oficina, que s’ha posat en funcionament aquest mes de setembre  a  Lloret de Mar, en col·laboració amb la Diputació de Girona i l’Ajuntament de Lloret de Mar, presta un servei que consisteix en un assessorament que realitzen advocats contractats per la Diputació de Girona a persones en risc de perdre el seu habitatge principal i està situat a l’avinguda Camí de l’Àngel, 11. L’horari d’atenció del nou punt d’Ofideute a Lloret de Mar és de dilluns a divendres de 9 a 14 hores . El servei s’ha de sol·licitar prèvia cita a través del telèfon 972 36 65 21 o el correu electrònic sih.lloret@ddgi.cat

 La Generalitat compta des de gener de 2010 amb el servei Ofideute, que és un  servei gratuït d'informació i assessorament adreçat a les famílies amb dificultats per atendre el pagament de llurs préstecs hipotecaris, la renda mensual dels seus lloguers si el propietari és una entitat financera, o els seus múltiples préstecs personals fruits de relacions de consum i que estan en risc de perdre el seu habitatge principal. Des d’Ofideute es poden iniciar mediacions amb els creditors per adaptar les obligacions de pagaments mensuals a la capacitat econòmica actual de les famílies. Així mateix, també s’hi poden adreçar els consumidors que volen iniciar una mediació en consum per discutir la supressió de les clàusules abusives als seus contractes hipotecaris.

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 209