FGC

El servei de Ferrocarrils s'adapta a les festes de Nadal i de Cap d'Any

query_builder   17 desembre 2021 11:51

event_note Nota de premsa

El servei de Ferrocarrils s'adapta a les festes de Nadal i de Cap d'Any

  • La vigília de Nadal el servei de trens finalitzarà a les 23.00h i el dia de Nadal els trens circularan fins a les 02.00h
  • Per Cap d’Any els trens circularan durant tota la nit a les línies S1 (Terrassa), S2 (Sabadell), L6 (Sarrià), L7 (Av. Tibidabo), L12 (Reina Elisenda) i L8 (Molí Nou)
FGC
Els horaris es podran consultar al web i l'app de Ferrocarrils.

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modificarà els horaris de finalització del servei les nits de Nadal i de Cap d’Any. D’aquesta manera, el servei de trens s’ajustarà a les característiques especials d’aquestes dates i a les necessitats de les persones usuàries amb l’objectiu de fomentar l’ús del transport públic i una mobilitat sostenible.

Així, el divendres 24 de desembre, vigília de Nadal, el servei de trens de Ferrocarrils finalitzarà a les 23.00h a totes les línies. El dia de Nadal els trens circularan fins a les 02.00h mentre que per Sant Esteve ho faran fins a les 00.00h.

Servei ininterromput la nit de Cap d’Any

Com és habitual, FGC oferirà servei ininterromput la nit de Cap d’Any. Els trens circularan de forma continuada per la zona urbana de Barcelona i pels trajectes Barcelona-Sabadell i Barcelona-Terrassa.

A la línia Barcelona-Vallès, l’interval de pas dels serveis urbans de les línies L6 (Sarrià), L12 (Reina Elisenda) i L7 (Av. Tibidabo) serà de 20 minuts. Els serveis suburbans S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) circularan cada 45 minuts. A més, el Funicular de Vallvidrera circularà amb un interval de 10 minuts durant tota la nit.

Pel que fa a la línia Llobregat-Anoia, la freqüència de pas de la línia L8 (Molí Nou-Ciutat Cooperativa) serà d’un tren cada 20 minuts.

Les característiques del servei que oferirà Ferrocarrils durant el Nadal es podran consultar a www.fgc.cat, al cercador web i de l’aplicació per a mòbils d’FGC, i a les vitrines informatives de les estacions, així com al telèfon d’atenció al client 012.

1  

Imatges

Foto

Foto 1499

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 310