Els vint ocells comissats  (dinou reclams adults i un exemplar jove) i la xarxa japonesa
Efectius del Cos d’Agents Rurals al Bages van denunciar el cap de setmana passat un ciutadà de Barcelona per capturar ocells fringíl·lids utilitzant arts prohibits, en concret, mitjançant una xarxa japonesa. 
 
En el transcurs d’un servei de furtivisme d’ocells fringíl·lids, una patrulla va localitzar a la zona de Palà de Torruella, al terme municipal de Navàs, la xarxa japonesa muntada dins d’un hort al costat del domicili del denunciat, així com dinou reclams adults i un exemplar jove de les espècies cadernera (Carduelis carduelis), passerell (Carduelis cannabina) i verdum (Carduelis chloris) que es van trobar penjats en una de les parets exteriors de la casa.
 
El caçador, que no disposava de llicència de caça, així com de cap autorització excepcional per la tinença dels ocells fringíl·lids, va ser denunciat per caçar amb arts prohibits i per tinença d’espècies protegides sense la corresponent autorització excepcional. Els Agents  van comissar els vint ocells  (dinou reclams adults i un exemplar jove) i la xarxa japonesa.

1  

Fitxers adjunts

Els vint ocells comissats  (dinou reclams adults i un exemplar jove) i la xarxa japonesa

Els vint ocells comissats (dinou reclams adults i un exemplar jove) i la xarxa japonesa
JPG | 365