- El conseller d’Innovació, Universitats i empresa, Josep Huguet, acompanyat del delegat del Govern a Lleida, Miquel Pueyo, i el director dels serveis territorials del Departament a Lleida, Vidal Vidal, ha formalitzat avui amb el conseller delegat de Plusfresc, Rafael Pujol, i l’administrador dels dos establiments de la cadena McDonalds a Lleida, Agustí Soler, l’adhesió d’aquestes dues empreses al Programa per a la Formació Integral dels Treballadors (PROFIT).
- Després de Condis, Plusfresc és la segona empresa del sector de la distribució comercial que s’acull al Programa PROFIT adreçat als treballadors de supermercats. El personal dels dos establiments de McDonalds a Lleida es beneficiaran del Programa PROFIT Restauració, de millora de formació dels professionals dels servei de sala de la restauració tant a nivell tècnic com a nivell d’atenció al client en llengua catalana.
- PROFIT és un programa coordinat pel Departament d’Innovació, Universitats i Empresa, que compta també amb la participació dels Departaments de Vicepresidència i d’Acció Social i Ciutadania i també, en aquest cas, de la CEDAC i d’UGT. Més de 3.300 treballadors de diferents àmbits del sector serveis s’han format a través d’algun dels 356 cursos del Programa Orientat a la Formació Integral de Treballadors (PROFIT) en els darrers dos anys i mig.
El personal dels supermercats Plusfresc i dels establiments de la cadena Mcdonalds a Lleida s’acullen al Programa PROFIT, de millora de formació a nivell tècnic com d’atenció al client. El conseller d’Innovació, Universitats i empresa, Josep Huguet, acompanyat del delegat del Govern a Lleida, Miquel Pueyo, i el director dels serveis territorials del Departament a Lleida, Vidal Vidal, ha formalitzat avui amb el conseller delegat de Plusfresc, Rafael Pujol, i l’administrador dels dos establiments de la cadena McDonalds a Lleida, Agustí Soler, l’adhesió d’aquestes dues empreses al Programa per a la Formació Integral dels Treballadors (PROFIT).
Després de Condis, Plusfresc és la segona empresa del sector de la distribució comercial que s’acull al Programa PROFIT adreçat als treballadors de supermercats. L’objectiu del “curs de millora de la qualitat en els servei als supermercats per a dependents/es polivalents”, és formar el personal dels supermercats per tal que adquireixi i assimili les tècniques de servei específiques de l’ofici, donant una importància especial a l’apartat d’atenció a la clientela on s’inclouen tots els aspectes relacionats ambla llengua catalana: aprenentatge de vocabulari de l’ofici i actituds i recursos lingüístics. En aquests cursos, es comptarà amb la col·laboració tant de la CEDAC (Consell d’Empreses Distribuïdores d’Alimentació de Catalunya.
D’altra banda, el personal dels dos establiments de McDonalds a Lleida es beneficiaran del Programa PROFIT Restauració, de millora de formació dels professionals dels servei de sala de la restauració tant a nivell tècnic com a nivell d’atenció al client en llengua catalana.
PROFIT és un programa coordinat pel Departament d’Innovació, Universitats i Empresa, que compta també amb la participació dels Departaments de Vicepresidència i d’Acció Social i Ciutadania.
Actualment ja són cinc els sectors del món del comerç i del turisme que poden aprofitar els recursos que ofereix el programa PROFIT:
- Curs de millora de la qualitat en el servei a la restauració
- Curs de millora de la qualitat del servei d’habitacions per a cambrers/eres de pis
- Curs de millora de la qualitat en el servei a les fleques i pastisseries
- Curs de millora de la qualitat en el servei a les botigues de moda i complements
- Curs de millora de la qualitat en el servei als supermercats
Més de 3.300 treballadors (3.326) de diferents àmbits del sector serveis s’han format a través d’algun dels 356 cursos del Programa Orientat a la Formació Integral de Treballadors (PROFIT) que s’han realitzat els últims dos anys i mig. Els destinataris dels cursos PROFIT són les persones que no tenen una formació específica en les tècniques de l’ofici o bé han de millorar-la i que no tenen un coneixement suficient del català en el seu context laboral per poder atendre amb qualitat el client.




