El projecte està format per dos trams:
El tram est té una longitud de 1.627 m i s’inicia al final de la C-12. Des del punt quilomètric 0 al 0,4, s’aprofita l’actual traçat de la C-12, executant-se el reforç de ferm necessari per tal de connectar amb la carretera actual. L’adaptació del traçat al de la carretera, en aquest tram, implica el manteniment de la travessera de la població i dels actuals accessos directes.
El tram oest té una longitud de 2.512 m, s’inicia al voltant del punt quilomètric 22,5 de la C-12 i adopta una orientació nord.
Entre l’inici del projecte i el punt quilomètric 0,6, es troba una intersecció en "T", corresponent a la connexió entre la nova variant i l’actual C-12, que disposa de carril d’espera al centre de la calçada. Tots els moviments entre les dues carreteres són possibles i es troben canalitzats mitjançant illetes.
La intersecció es troba en terraplè, encara que el tram situat entre el punt quilomètric 0,5 i el 0,65, es troba en desmunt. En aquesta zona s’ha previst la construcció d’un pas superior per sobre de la variant que permetrà la continuïtat del camí del Pla del Corb i del camí del Prat.
Aproximadament en el punt quilomètric 2, es preveu un pas superior per a donar continuïtat al camí de La Roca Pallisa. A partir d’aquest punt, el traçat es dirigeix a la zona ocupada per la rotonda actual de la C-26.
L’enllaç amb la carretera C-26, es planteja amb una rotonda a diferent nivell, a la qual el tronc de la C-26 té continuïtat travessant de manera elevada la rotonda. Per tal de permetre aquest enllaç, caldrà realitzar dos ponts i modificar el traçat de l’actual C-26.




