Des de l’Institut Català de la Dona, de la Generalitat de Catalunya, volem agrair la implicació de tots els mitjans de comunicació que han participat i ampliat la difusió de la campanya mediàtica "Talla amb els mals rotllos", que s’ha endegat en el marc de la commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les dones.
Els mitjans de comunicació, com a formadors d’opinió, són agents fonamentals en la sensibilització social envers la problemàtica específica de les violències sexistes, i la visibilització d’aquest fenomen és un primer pas necessari per tal d’assolir l’objectiu d’aconseguir una societat lliure de violències.
Des de l’Institut Català de la Dona volem expressar el nostre agraïment públic a tots els mitjans que ens donen suport en aquesta tasca.