L’Institut Català de la Dona ha convocat el Primer concurs de cartells commemoratiu del Dia Internacional de la Dona. L’obra guanyadora serà la imatge que utilitzarà l’ICD en el material divulgatiu del 8 de març de 2004.

Tothom que vulgui participar pot enviar els seus cartells a la seu de l’ICD (Viladomat 319 entresol) abans del dia 30 de gener amb un pseudònim i una plica amb totes les dades personals.

Els treballs que es presentin han d’incloure les frases "8 de març" i "Dia Internacional de la Dona", a més del logotip de l’ICD. El premi per l’obra guanyadora és de 2.500 euros, i es podran atorgar dues mencions especials sense dotació econòmica.

El jurat estarà format per la presidenta i la directora executiva de l’Institut Català de la Dona, professionals del disseny gràfic, representants del Consell General de Dones de Catalunya i persones que pertanyen a l’administració de la Generalitat.

Amb aquesta iniciativa, l’ICD pretén incentivar la implicació dels sectors vinculats amb el disseny gràfic i l’art en el procés d’igualtat d’oportunitats.