La Direcció General d’Emergències i Seguretat Civil informa que a les 9’00 hores s’ha activat la fase d’Alerta del Pla d’Emergències per Accidents en el Transport de Mercaderies Perilloses en Carretera i Ferrocarril a Catalunya (TRANSCAT) a causa de l’incident que pateix un camió cisterna al quilòmetre 60 de l’autopista AP-7 sentit nord a l’alçada de Sant Gregori (Gironès).

Al camió cisterna, que transporta nitrogen líquid refrigerat, se li ha cremat el pneumàtic d’una roda que ha pogut ser apagada ràpidament pel mateix conductor. A causa d’aquest incident, la cisterna no ha resultat afectada. A més, no hi ha hagut cap altre vehicle implicat ni hi ha hagut cap ferit.

El camió ha estat traslladat a una àrea de servei pròxima per tal de poder-li canviar la roda i, així, continuar el trajecte.

Segons el Servei Català de Trànsit, hi ha un carril tallat de l’autopista AP-7 sentit nord, a l’alçada del quilòmetre 60, lloc a on hi ha el camió avariat.

Cerdanyola del Vallès, 15 de desembre de 2004

9’20 hores