Del 5 al 26 de juny, en quatre dijous consecutius, el jovent del país té una cita ineludible amb la música pop catalana més fresca. Aquesta serà la setena vegada que, unint esforços amb l’Agència Catalana de la Joventut i les principals emissores musicals comercials del país, la Direcció General de Difusió organitza, al Palau Robert de Barcelona, el ClotildeFest, un festival obert, urbà i gratuït, apte per a tots els gustos, que comptarà, altra vegada, amb la col·laboració d’Estrella Damm.
El dia 6 de maig, a les 11:30h, el secretari de mitjans de comunicació i difusió donarà veu a les emissores Flaixbac, Els40, RAC105 i EuropaFM, que presentaran les seves propostes per a l’edició d’enguany al Jardí de Palau Robert: propostes llamineres de músiques enèrgiques, catalanes i en català, que faran les delícies de la joventut més inquieta a les portes de l’estiu. Molt aviat, més informació!
Els mitjans de comunicació que desitgin assistir a l’acte de presentació hauran d’acreditar-se a: Martí Porter, mporter@gencat.cat, tel 637 948 341.