Increment d'un 47'7% del pressupost del pla d'obres i serveis

query_builder   30 març 2004 15:24

event_note Nota de premsa

Increment d'un 47'7% del pressupost del pla d'obres i serveis

El Govern, a proposta del conseller d’Economia i Finances, ha autoritzat una despesa de 315.000.000 euros al Departament de Governació i Administracions Públiques per al finançament del programa d’execució del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) per al quadrienni 2004-2007. Amb aquest acord, el Govern català eleva en 60 milions d’euros l’aportació inicialment prevista per al PUOSC corresponent al quadrienni 2004-2007, amb un increment total del 47,7% en relació al PUOSC 2000-2003.

El Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya té com a finalitat donar ajuts econòmics per finançar inversions en obres i serveis que siguin de competència municipal. Es tracta d’inversions que porten a terme les administracions locals dins d’àmbits molts diversos com poden ser equipaments socioculturals, abastament d’aigua potable, enllumenat públic, clavegueram o la pavimentació de vies públiques.

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

DEPARTAMENT D’ECONOMIA I FINANCES

• El Govern, a proposta del conseller d’Economia i Finances, ha autoritzat les següents despeses amb abast pluriennal:

- 315.000.000 euros al Departament de Governació i Administracions Públiques per al finançament del programa d’execució del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) per al quadrienni 2004-2007.

El Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) té com a finalitat donar ajuts econòmics per finançar inversions en obres i serveis que siguin de competència municipal, portats a terme per les administracions locals dins d’àmbits molts diversos com poden ser equipaments socioculturals, abastament d’aigua potable, enllumenat públic, clavegueram, pavimentació de vies públiques, etc.

Amb l’acord adoptat avui el Govern català ha elevat en 60 MEUR l’aportació inicialment prevista per al PUOSC corresponent al quadrienni 2004-2007, fet que suposa un increment total del 47,7% en relació al PUOSC 2000-2003.

- Al Departament de Cultura, 180.000 euros per a la concessió de beques per a estades a l’estranger de creadors culturals l’any 2004.

undefined
undefined
undefined
undefined
undefined