Així, tal com s’indica en el gràfic, els vehicles que circulin en direcció a l’Hospitalet ho podran fer com fins ara (fletxes blanques). Però pel que fa la circulació en sentit contrari (fletxes grogues), l’itinerari a seguir serà desviar-se per l’avinguda de Madrid, girar a la dreta a la rambla del Brasil i reincorporar-se al carrer de Sants.
Descripció de les obres
Les obres previstes afectaran el vestíbul costat Cornellà (o costat nord) de l’estació, per tant, només serà operatiu el vestíbul del costat Horta. Es construirà un ascensor del carrer al vestíbul, creant un recinte fora de l’actual estació. A la sortida inferior de l’ascensor s’hi col·locarà una nova barrera tarifària
Els passadissos que donaran accés als ascensors de vestíbul fins el nivell d’andana, també es construiran des de la superfície. Els pous d’aquests ascensors aniran adossats a l’estació.
D’altra banda, per a la construcció d’aquesta galeria es canviaran de lloc el quiosc i la caseta per fer fotos carnet que hi ha a la zona.
Aquesta obra forma part del pla del govern per adaptar a les persones amb mobilitat reduïda tota la xarxa de metro i de FGC abans del 31 desembre de 2006, tal com marca la Llei d’accessibilitat aprovada pel Parlament de Catalunya. Actualment, dels 197 vestíbuls d’estació de la xarxa (cal recordar que algunes estacions tenen més d’un vestíbul), 86 ja estan adaptats, 54 en obres i 55 en projecte. Pel que fa als dos vestíbuls de l’estació Plaça de Sants del metro, s’està pendent del traçat definitiu del TGV per intervenir-hi.