Prop de 300 inscrits participaran a la Sitges Sales Office (SSO) parallela al Festival de Cinema de Sitges

La SSO de Catalan Films & TV augmenta el nombre de participants en un 250%

query_builder   11 octubre 2005 15:30

event_note Nota de premsa

Prop de 300 inscrits participaran a la Sitges Sales Office (SSO) parallela al Festival de Cinema de Sitges

La SSO de Catalan Films & TV augmenta el nombre de participants en un 250%

Demà obre les portes la segona edició de la Sitges Sales Office (SSO) que organitza Catalan Films & TV i que romandrà oberta fins al dia 14 d’octubre, dins el marc del Festival Internacional de Cinema de Catalunya. Enguany la SSO es trobarà ubicada a l’edifici Miramar on també s’hi situaran les cabines de projecció pròpies. L’èxit del 2004 ha entusiasmat als productors, que han inscrit més de tres-cents títols augmentant d’aquesta manera l’oferta en més d’un 60%. Entre les propostes més novedoses, s’hi podran trobar, entre d’altres, El taxista ful, produïda per Zip Films, que ha rebut recentment una menció especial al Festival Internacional de Cinema de Sant Sebastià, La doble vida del faquir, d’Oberon Cinematogràfica, que també va ser present al certamen de Donostia, Zulo, de Discóbolo Films, que participa al Festival de Sitges dins de Noves Visions, o Fragile, que va ser seleccionada a la Biennale de Venècia. El consorci Catalan Films & TV dedica l’edició de la SSO al mercat asiàtic, convidant una comitiva de compradors de les companyies més rellevants per tal que coneguin en directe la producció catalana de cinema i televisió. Entre aquestes hi destaquen les japoneses Comstock Organization, Pony Canion, la coreana Tube Entertainment i Overseas Movies Distribution del Singapur, entre d’altres. Sota el lema d’Asia meets Europe, la SSO compta amb una programació pròpia d’screenings i reunions per tal que compradors i venedors facin servir aquesta plataforma de contacte. En aquest sentit, a la SSO es convocaran prop de 40 companyies compradores d’arreu del món (amb representació majoritària del Japó, Corea, Estats Units, França, etc.), gairebé un centenar de venedors (Art Mood, Filmax, Grupo Pi, etc.), que suposa un increment del 47%, i prop d’una cinquantena d’observadors (un 79% més). Les activitats de la SSO es complementaran amb una taula rodona, organitzada juntament amb Variety, sota el títol Exporting and Co-producing with Asia, la qual tindrà lloc a l’hotel Sant Sebastián Playa el darrer dia. En aquesta ponència participarà una representació de les companyies asiàtiques convidades. Catalan Focus Els esforços de promoció de l’audiovisual català per part de Catalan Films & TV s’han concentrat també en la secció

Catalan Focus

Així, el consorci s’ha fet càrrec de la subtitulació a l’anglès de totes aquelles produccions catalanes que no en disposaven. A més, també farà una promoció especial d’aquesta programació, a més de la recollida a la secció oficial del propi Festival, entre les empreses compradores inscrites. L’objectiu és mostrar el millor aparador de la producció catalana aprofitant la projecció internacional de la Sitges Sales Office.

Barcelona, 10 d’octubre de 2005

undefined
undefined
undefined
undefined